Opt-in

Opt-in

Opt-in je termín používaný především v oblasti emailového marketingu a online komunikace, který se vztahuje k procesu, kdy uživatelé výslovně vyjadřují souhlas s přijímáním marketingových materiálů, jako jsou newslettery, reklamní emaily nebo jiné formy komunikace. Tento souhlas je důležitým aspektem respektování soukromí a je v souladu s mnoha zákony o ochraně dat, jako je například Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) v Evropské unii.

Od počátku roku 2022 je dle GDPR právě opt-in souhlas (tedy aktivní souhlas) vyžadován pro posílání marketingových materiálů.

Opt-in je považován za nejlepší praxi v online marketingu, protože zajišťuje, že komunikace je zasílána jen těm, kteří ji skutečně chtějí přijímat, což zvyšuje efektivitu marketingových kampaní a udržuje dobré vztahy se zákazníky.

Další úrovní je pak Double opt-in.

Zadejte email a telefon
Ozveme se Vám

Každý týden posíláme novinky ze světa WordPress, webů, eshopů a zajímavostí. Dejte nám svůj e-mail a získávejte novinky také.