Firemní web

Dnes je firemní web nejen vizitkou, ale může být také zdrojem informací pro zaměstnance, dodavatele či odběratele a v B2C zákazníky. Firemní web musí splňovat nejen všechny legislativní náležitosti, ale a to především musí zákazníka přesvědčit, aby udělal nějakou akci (zavolal, vyplnil kontaktní formulář či si s Vámi popovídal na chatu).

Co můžete od firemního webu očekávat?

Firemní web ale můžete napojit i na Váš intranet nebo interní chat. Dneska už se nekladou meze v tom, co všechno Váš firemní web může umět.

Pojďte si popovídat o Vašem firemním webu a nebo třeba i o Vašem komplexním firemním systému.

  1. Systém ve 14 jazycích
  2. 550 produktů x 14 jazyků
  3. Úprava webu na systému WordPress
  4. Vytvoření plánu na tvorbu nového katalogu s vizí rozvoje do eshopu v jednotlivých zemích
  5. Nyní katalog předěláváme, aby byl lépe administrovatelný a s vizi rozvoje v eshopy v jednotlivých zemích

V odkazu je vývojová verze – předpokládané spuštění 7/2021

  1. Grafický design roku 2020
  2. Katalogový systém s parametry
  3. Tvorba grafického designu společně s agenturou Fragile.cz

Copyright 2019 © All rights Reserved. Design by DeYf

Každý týden posíláme novinky ze světa WordPress, webů, eshopů a zajímavostí. Dejte nám svůj e-mail a získávejte novinky také.