2. část: 12 užitečných marketingových funkcí pro váš e-shop

Přinášíme vám druhou polovinu seznamu 12 marketingových funkcí, které ve WordPressu používáme ke zvýšení efektivity a výdělečnosti webů. Některé z nich znají všichni, ty méně známé vám pak mohou přinést konkurenční výhodu. Pojďme se na ně společně podívat.

 

Marketingové funkce jsou nedílnou součástí každého fungujícího e-shopu nejen na WordPressu. Přináší vám jednak nové zákazníky, ale také udržují ty stávající a přesvědčují váhavé zákazníky k nákupu právě u vás. Namíchat z nich fungující mix je jednou z nejdůležitějších věcí při tvorbě webu.

Když už někomu platíte za PPC reklamu, tak by měla být udělaná co nejefektivněji s cílem mít možnost každého zákazníka následně i oslovovat. Možností je opravdu hodně a ty nejpoužívanější z nich si teď ukážeme.

 

7. Pokročilá e-commerce analytika

Google Enhanced Ecommerce je součástí Google Analytics a jedná se o nástroj vhodný pro velké e-shopy s velkým množstvím produktů. Slouží k analýze chování návštěvníků vašeho e-shopu a k celkové optimalizaci e-shopu.

Monitoruje celkové chování zákazníků a zjišťuje pomocí něho, jaké jsou nákupní vzory zákazníků a jakým způsobem e-shop na základě nich zdokonalit.

Konkrétně umožňují zkoumat, které produkty se nejvíce zobrazují, které jsou nejčastěji přidány do košíku nebo míru opuštění košíku a dalších částí objednávkového procesu.

Díky těmto rozšířeným možnostem oproti běžné analytice je možné proces zákaznického nákupu rozdělit na více menších částí a zkoumat je podrobněji. To pak vede k podrobnějšímu a účelnějšímu zlepšování vašeho e-shopu.

marketing

8. Interní nebo externí newsletter

Newsletter je leták nebo zpravodaj zasílaný v elektronické podobě. Ve WordPressu je naprosto automatická možnost zasílání pravidelných newsletterů nebo kupónů pro klienty přímo ze systému e-shopu.

Newslettery obecně vykazují velmi příznivé výsledky a patří téměř do každé marketingové strategie. Mailing, jak se rozesílání newsletterů označuje, je i v dnešní době velmi úspěšným prodejním kanálem.

Co víc si přát, než win-win situaci? Zákazník se hned dozví víc o novinkách, akcích a slevách a vy z jeho následných akcí a nákupů budete mít profit. To vše za téměř nulových nákladů na distribuci a minimálních nákladů na samotné vytvoření newsletteru.

marketing

9. Integrovaný chat z Facebooku

Čtěte také:   Srovnání rychlosti webu

Facebookový chat přímo na vašem e-shopu rapidně zjednodušuje komunikaci s klienty. Více než polovina zákazníků totiž preferuje možnost rychlé odpovědi přes chat před telefonátem na zákaznickou linku.

Právě okamžitá odpověď na otázku může mít u zákazníka rozhodující vliv na nákupní proces. Nepropásněte tuto marketingovou šanci, obzvlášť když to jde ve WordPressu tak snadno.

marketing

10. Moderní americký způsob e-commerce funnels

Nabídněte svým zákazníkům v pokladně ještě další přidružené produkty přímo pro ně na základě personalizovaných preferencí.

Díky znalosti toho, co zákazník nakoupil dříve a co se chystá koupit nyní, se přímo nabízí mu nabídnout produkty, které by se mu ještě mohly hodit.

marketing

11. Blog to social

Dovedete si představit, že byste se nemuseli vůbec starat o postování příspěvků z blogu na všechny vaše sociální sítě? WordPress tohle umožňuje automaticky a vše najednou po zveřejnění daného postu nebo článku na blogu i s odkazem na něj.

Blog a sociální sítě se navzájem doplňují a udržují váš e-shop v onlinu živý a v podvědomí potencionálních zákazníků. Jejich vzájemná synchronizace je téměř nutností. Spojení těchto dvou marketingových kanálů pomůže zvýšit provoz na vašich stránkách a zlepší také celkovou interakci uživatelů s blogem.

12. Opakované platby a předplatné

Zákazník ani vy se nemusíte starat o pravidelné a opakované platby, systém je totiž automaticky kontroluje a také provádí. Samozřejmostí je možnost případného okamžitého ukončení předplatného a zrušení plateb.

marketing

 

Jsme profesionálové s více než 17letou zkušeností, systémoví architekti a specialisté v marketingu. Víme, které weby prodávají, a co všechno e-shopy potřebují.

 

Výběr správných marketingových funkcí a nastavení reklamní strategie je otázkou diskuze. Společně pro vás najdeme nejvhodnější řešení, které bude vašemu e-shopu do puntíku sedět.

 

S rozjetím nebo vylepšením vašeho e-shopu na WordPressu rádi pomůžeme i vám. Kontaktovat nás můžete přes email info@wpdistro.cz nebo na telefonním čísle uvedeném na našich stránkách WPDistro.cz.

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napište nám

ihned se ozveme

Chcete dostávat novinky ze světa WordPressu, webu a marketingu?

Napište nám

ihned se ozveme