Zjištění programátora: Co skrývají 2 SEO pluginy k WordPressu

Osoba nadšená z tajemství SEO.

SEO. Search engine optimization. Úžasný pojem, který jistě naláká všechny lidi, co se chtějí projevit online. Už jsme již psali mnoho článků o SEO, třeba 7 praktických tipů, jak vyzrát na SEO nejen na WordPressu. Tento článek je tak trochu jiný, jelikož se podíváme do vnitřností WordPressovských pluginů.

 

Co vám pluginy radí

 

Používejte klíčové slovo v nadpise, popisku, URL, na začátku obsahu a v obsahu

To je docela zřejmé. Jak jinak může pak někdo najít váš článek?! Vyhledávače ale naštěstí poznají, do jisté míry, synonyma.

 

Nepřeplácejte klíčové slovo

Logicky vzato, vypadá to jak spam. A reálně se to ani běžnému uživateli nelíbí.

 

Odkazujte vně a mimo stránku

Když budete odkazovat na věci ve stránce, které pravděpodobně budou uživatele zajímat, tak je větší pravděpodobnost, že budou s výsledkem podle vyhledávače spokojeni, a tím pádem vás umístí výše v SERP.

 

Používejte tabulku obsahu

Rozdělení článku na menší kousky určitě pomůže k čitelnosti článku. Taktéž je vhodné si udělat obsah, aby se mohl uživatel dostat k té informaci, kterou chce zjistit.

 

Používejte častěji spojky a méně používejte trpný rod

Taky to přispěje k čitelnosti stránky.

 

Co vám pluginy skrývají

 

Yoast SEO

O tomto pluginu jsme se již taky bavili (Yoast SEO plugin). Tento plugin je jeden z nejznámějších, co se týče SEO. Yoast SEO vám udělá kontrolu jednoduché čitelnosti, pod názvem Flesch Reading Ease. Čím vyšší je tato hodnota, tím líp se čte článek. Je to rovnice, a vypadá takhle:
206,835 (1,015 * (počet slov v článku / počet vět)) (84,6 * (počet slabik / počet slov))

Vymyslel ho pan Rudolf Flesch, když spolupracoval s americkou armádou. Více se můžete dozvědět na Wikipedii: Flesch-Kincaid readability tests.

Čtěte také:   Bezpečnost

 

Rank Math

Tento plugin vám skrývá 2 věci:

Power slova stránky.

To jsou slova, která dávají nadpisu šmrnc. Tato slova lákají více uživatelů. Zde je úryvek ze seznamu  slov v angličtině:

a cut above, absolute, absolutely lowest, absolutely, absurd, abuse, accurate, accuse, achieve, actionable, adaptable, adequate, admit, adorable, advantage, advice, affordable, aggravate, aggressive, agitated, agonizing, agony, alarmed, alarming, alienated, aligned, all-inclusive, alluring, always, amazing, amp, animated, annihilate, announcing, anonymous, antagonistic, anxious, apocalypse, appalled, approved, approving, argumentative, armageddon, arrogant, ass kicking, assault, assured, astonishing, astounded, astounding, at ease, atrocious, attractive, audacity, authentic, authoritative, authority, aware, awe-inspiring, awesome, awkward, backbone, backdoor, backed, backlash, backstabbing, badass, balanced, banned, bargain, barrage, basic, battle, beaming, beat down, beating, beautiful, beauty, begging

Pozitivní či negativní slova

Tady jde o to, že zákazníky přilákají více ty články, které mají v sobě nějaký cit. Podle Rank Math, pokud váš nadpis je „Breathtaking win“, tak máte silně pozitivně naladěný nadpis, zatímco když v něm nadáváte, tak ho máte silně negativně naladěný.

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napište nám

ihned se ozveme

Chcete dostávat novinky ze světa WordPressu, webu a marketingu?

Napište nám

ihned se ozveme