Zjištění programátora: Co skrývají 2 SEO pluginy k WordPressu

SEO. Search engine optimization. Úžasný pojem, který jistě naláká všechny lidi, co se chtějí projevit online. Už jsme již psali mnoho článků o SEO, třeba 7 praktických tipů, jak vyzrát na SEO nejen na WordPressu. Tento článek je tak trochu jiný, jelikož se podíváme do vnitřností WordPressovských pluginů.

 

Co vám pluginy radí

 

Používejte klíčové slovo v nadpise, popisku, URL, na začátku obsahu a v obsahu

To je docela zřejmé. Jak jinak může pak někdo najít váš článek?! Vyhledávače ale naštěstí poznají, do jisté míry, synonyma.

 

Nepřeplácejte klíčové slovo

Logicky vzato, vypadá to jak spam. A reálně se to ani běžnému uživateli nelíbí.

 

Odkazujte vně a mimo stránku

Když budete odkazovat na věci ve stránce, které pravděpodobně budou uživatele zajímat, tak je větší pravděpodobnost, že budou s výsledkem podle vyhledávače spokojeni, a tím pádem vás umístí výše v SERP.

 

Používejte tabulku obsahu

Rozdělení článku na menší kousky určitě pomůže k čitelnosti článku. Taktéž je vhodné si udělat obsah, aby se mohl uživatel dostat k té informaci, kterou chce zjistit.

 

Používejte častěji spojky a méně používejte trpný rod

Taky to přispěje k čitelnosti stránky.

 

Co vám pluginy skrývají

 

Yoast SEO

O tomto pluginu jsme se již taky bavili (Yoast SEO plugin). Tento plugin je jeden z nejznámějších, co se týče SEO. Yoast SEO vám udělá kontrolu jednoduché čitelnosti, pod názvem Flesch Reading Ease. Čím vyšší je tato hodnota, tím líp se čte článek. Je to rovnice, a vypadá takhle:
206,835 (1,015 * (počet slov v článku / počet vět)) (84,6 * (počet slabik / počet slov))

Vymyslel ho pan Rudolf Flesch, když spolupracoval s americkou armádou. Více se můžete dozvědět na Wikipedii: Flesch-Kincaid readability tests.

 

Rank Math

Tento plugin vám skrývá 2 věci:

Power slova stránky.

To jsou slova, která dávají nadpisu šmrnc. Tato slova lákají více uživatelů. Zde je úryvek ze seznamu  slov v angličtině:

a cut above, absolute, absolutely lowest, absolutely, absurd, abuse, accurate, accuse, achieve, actionable, adaptable, adequate, admit, adorable, advantage, advice, affordable, aggravate, aggressive, agitated, agonizing, agony, alarmed, alarming, alienated, aligned, all-inclusive, alluring, always, amazing, amp, animated, annihilate, announcing, anonymous, antagonistic, anxious, apocalypse, appalled, approved, approving, argumentative, armageddon, arrogant, ass kicking, assault, assured, astonishing, astounded, astounding, at ease, atrocious, attractive, audacity, authentic, authoritative, authority, aware, awe-inspiring, awesome, awkward, backbone, backdoor, backed, backlash, backstabbing, badass, balanced, banned, bargain, barrage, basic, battle, beaming, beat down, beating, beautiful, beauty, begging

Pozitivní či negativní slova

Tady jde o to, že zákazníky přilákají více ty články, které mají v sobě nějaký cit. Podle Rank Math, pokud váš nadpis je „Breathtaking win“, tak máte silně pozitivně naladěný nadpis, zatímco když v něm nadáváte, tak ho máte silně negativně naladěný.

Sdílejte, ať je nás víc!

Kontaktujete nás.

Rádi poznáme Váš projekt a umíme se pro Váš záměr nadchnout.

info@apertia.cz

+420 772 727 746

Zadejte email a telefon
Ozveme se Vám

Každý týden posíláme novinky ze světa WordPress, webů, eshopů a zajímavostí. Dejte nám svůj e-mail a získávejte novinky také.