Určitě se i Vám stalo, že jste nedokončili nákup, protože Vás vyrušily děti, přetekl hrnec na plotně a nebo vešel do kanceláře kolega, co Vás vyrušil.
U systému WordPress lze nastavit funkci „opuštěný košík“, který funguje následovně:
1. zákazník se dostane na stránku, kde začne vyplňovat své kontaktní údaje
2. jako první položka je e-mail
3. aniž by cokoli potvrdil, či kliknul na tlačítko „další“, tak se automaticky daný e-mail zaznamená do databáze
4. automaticky po třeba 1 dni se zákazníkovi posle mail s informací, že byl na Vašich stránkách a že nedokončil nákup (formulace je na každém našem klientovi)
5. tento proces se může samozřejmě opakovat, když k nákupu nedojde
A pokud Váš dotaz je: A víte, že se to vyplatí? Tak naše odpověď: Rozhodně ANO!!!
Přeji Vám mnoho zákazníků, kteří neopustí Váš košík a dokončí nákup, protože tím zvyšujete Vy svůj obrat.