Push notifikace

Push notifikace

Webové push notifikace jsou krátká oznámení zobrazující aktuality o vašem webu v prohlížeči návštěvníka, který o notifikace projevil zájem.

Jak notifikace funguje?

Návštěvníkovi webu se zobrazí upozornění o možnosti odebírat push notifikace o dění na vašem webu. Například takové:

Push notifikace

Návštěvník se zájmem o notifikace nemusí vkládat žádné kontaktní informace ani své jméno, pouze jedním klikem odsouhlasí odběr a prohlížeč se ve spolupráci s webem postará o zbytek. Po přidání nového obsahu na váš web (u kterého povolíte oznámení), se tato informace uloží a ve chvíli kdy návštěvník otevře svůj oblíbený prohlížeč ve kterém notifikace povolil, se mu zobrazí informace o novém obsahu na webu a odkaz na daný obsah.

Vzhledem k tomu, že se jedná o upozornění spravované prohlížečem, lze push notifikace vypnout a zapnout v nastavení prohlížeče nebo přímo u URL webu jako to má například Google Chrome.

 

Naše volba

Zprovoznit push notifikace na WordPressu můžete za pomoci některého z dostupných pluginů. Například použitím pluginu OneSignal Push Notifications, který používáme i my. Ten vás provede nastavením a vygenerováním klíče. Základní verze pluginu je zdarma a je dostačující pro potřeby notifikací.

V základní verzi získáte plugin v souladu s GDPR, který notifikace odesílá dle časové zóny zájemce poskytuje také A/B testování. V předplatném „Growth“ za 9$ měsíčně je dostupná lepší personalizace, rozprostření zátěže na server, import dat a retargeting. Všechny tyto funkce pohodlně nastavíte přímo na webu vývojáře po přihlášení do svého účtu. OneSignal poskytuje průvodce důležitými kroky a v dokumentaci naleznete mnoho dalších návodů na AT/B testování, analytiky, segmenty publika.

Na webu vývojáře pluginu si po přihlášení můžete vytvořit i notifikaci, kdy se má přesně push notifikace pro vaše zákazníky pustit. Např. bude prodávat nový model kalhot a víte, že zákazníci jsou nejvíce na webu dle statistik ve středu večer, tak jim tam ve středu večer ještě dáte push notifikaci a přesně zjistíte, který zákazník nakoupil z tohoto upozornění. 

Tuto notifikaci lze podrobně nastavit od samotného obsahu přes načasování kdy se notifikace odešle, nastavení skupin až po odeslání testovacím uživatelům. Při vytváření si lze prohlédnout jak notifikace vypadá na různých platformách a některé platformy z doručení notifikace vyřadit.

push notifikace

 

Příklad použití u našeho klienta

Naše klientka má v tuto chvíli přes 4000 zaregistrovaných zákazníků na svém webu. Vždy, když spouští kampaň, tak dá automaticky i push notifikace a tím zvyšuje návštěvnost svého webu. Téměř všem to přijde do mobilních telefonů a nebo přímo do PC a oni jenom kliknou a podívají se či nakoupí.

 

Využívejte push notifikace k tomu, k čemu je máte využívat a zvyšte si návštěvnost svého webu či e-shopu. 

Sdílejte, ať je nás víc!

Kontaktujete nás.

Rádi poznáme Váš projekt a umíme se pro Váš záměr nadchnout.

info@apertia.cz

+420 772 727 746

Zadejte email a telefon
Ozveme se Vám

Každý týden posíláme novinky ze světa WordPress, webů, eshopů a zajímavostí. Dejte nám svůj e-mail a získávejte novinky také.