Představujeme vám naše řešení nabídkového eshopového systému

Má-li mít něco právo na označení 3 v 1, pak je to jednoznačně naše WordPress řešení komplexního nabídkového systému. Řešení, které vaší firmě plně nahradí současný fakturační, nabídkový a e-shopový systém. Vše navíc plně automatizované. 

Jedná se o nabídkový systém určený pro všechny, kteří jakýmkoliv způsobem skládají výslednou nabídku z komponentů a přidávají si k tomu svoji odbornou práci.

Pod komponentami si projektanti mohou představit jednotlivé projekty nebo konkrétní dokumentace, prodejci kol jednotlivé části kola, architekti zase návrhy a dokumenty. A to je jen zlomek možného využití. Pod komponentami si tak jednoduše můžete představit vaše jednotlivé produkty, které skládáte do nabídky a poté fakturujete zákazníkovi.

To vše je přidaná hodnota tohoto řešení. Jinak samozřejmě umí všechny věci, které byste od takového systému očekávali a pro zákazníka vypadá jako klasický e-shop. Jeho síla je v pozadí.

Ukázku tohoto WordPress řešení najdete například pod tímto odkazem, jedná se o firmu GEOCORE, specialistu na geotermii. Pojďme se společně na vybranou funkcionalitu podívat blíže.

 

Klasický e-shop s marketingovými funkcemi

Samozřejmostí je, že systém funguje jako standardní e-shop. Zákazníci si z něj mohou objednávat jednotlivé zboží přes klasický nákupní proces s košíkem, pokladnou a zaplacením přes platební bránu.

Součástí řešení je například funkce Opuštěný košík, pomocí které můžete analyzovat chování zákazníků, kteří vložili zboží do košíku, ale objednávku nedokončili. Tyto zákazníky pak můžete například kontaktovat pomocí automatického e-mailu a motivovat je k dokončení nákupu.

Enhanced Analytics je eCommerce nástroj, kterým monitorujeme celkové chování zákazníků a zjišťujeme pomocí něho, jaké jsou nákupní vzory zákazníků a jakým způsobem e-shop na základě nich zdokonalit.

Dalšími, nejen na WordPressových e-shopech už relativně běžnými funkcemi, jsou poslední navštívené položky, filtrování podle ceny, sekce Akční nabídka a Výprodej nebo kategorizace produktů.

 

Čtěte také:   Znáte nejefektivnější způsoby, jak ve WordPressu získávat emaily?

Nabídkový systém

Další možností je objednat si celý systém složený z více komponentů. Jako zákazník si například u GEOCORE poptáte celý tepelný okruh. Systém poskládá komponenty do nabídky, ke které je možné přidat nacenění práce.

Poptávku si může každý zákazník udělat sám přímo v e-shopu. Druhou variantou je vytvoření nabídky administrátory (majiteli) e-shopu na pozadí, například při emailové domluvě se zákazníkem.

 

Pro forma faktury

Po schválení nabídky zákazníkem se vytvoří pro forma faktura a plnohodnotná faktura pak v okamžiku odeslání zboží. Celý proces je plně automatizovaný a jednoduchý na správu.

 

Multi-Vendor

Multi-Vendor je samostatná platforma eCommerce, která vám umožní vytvořit sdílený online prostor pro nakupování zboží od více dodavatelů na jednom místě.

Velká síla tohoto WordPress řešení spočívá v podpoře implementace skladů všech dodavatelů do jediného e-shopu. GEOCORE například sdružuje produkty od 6 různých dodavatelů. Zákazník nepozná rozdíl a celý systém tak působí uceleným a profesionálním dojmem.

 

Rozdělená doprava

Objednané součástky se posílají na dodavatele ve formě poptávky. Celá objednávka tedy odchází rozdělená na jednotlivé dodavatele podle skladu, ze kterého bude zboží přicházet. Podle cen a vzdáleností v excelu se přes Google Distance Matrix vypočítá přesná cena dopravy.

Pokrytou tak máme celou Evropskou Unii. Uživatel díky tomu hned u produktů vidí, kolik za dopravu zaplatí a může tomu přizpůsobit své rozhodování. U objednávky zboží, které může vážit klidně i 2 tuny, to může být důležitý argument.

 

Google Distance Matrix

Služba Google Distance Matrix počítá vzdálenost a délku cesty mezi zadanými výchozími a cílovými body. Díky tomu můžeme určit přesné náklady na dopravu zboží. Nezáleží navíc, odkud vaše zboží pochází, tato služba jde napojit na různorodé dopravy z celého světa.

 

Čtěte také:   12 marketingových funkcí pro váš eshop či web

Fakturační systém

Řešení je navrženo a přizpůsobeno k tomu, aby se stalo hlavním firemním fakturačním systémem. Kromě klasických faktur umožňuje vytvářet také proforma faktury.

Díky těmto a spoustě dalších služeb nahrazuje firmě komplexně fakturační, nabídkový a e-shopový systém v jediném produktu. Vše plně automatizovaně a s neustálou podporou.

 

Pokud se po takovém řešení už dlouhou dobu ohlížíte, neváhejte nás kontaktovat přes email info@wpdistro.cz nebo na telefonním čísle uvedeném na našich stránkách WPDistro.cz 

 

Tento systém je jedním z řady našich řešení. V případě, že vás článek zaujal, ale hledáte ještě něco trochu jiného, obraťte se na nás také na výše uvedeném emailu a najdeme pro vás nejvhodnější řešení, které vám bude do puntíku sedět.

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin