Předběhněte konkurenci s vícejazyčným webem

Cílíte na zahraniční trh a nevíte jak oslovit nové zákazníky? Nepodceňujte multijazyčný web.

S tím, jak popularita e-commerce roste, přibývá i konkurence na tuzemském trhu. Nesoupeřte na malém rybníčku, vyražte místo toho do světa. Jak vypadá multijazyčná stránka a jaké má výhody?

 

Žádné přesměrování

Vícejazyčné stránky se obvykle řeší jednoduše – zakoupíte si vícero domén s potřebnou koncovkou a ty následně přesměrujete na svůj původní web, který může být přeložen pomocí pluginu nebo translateru. Funkci to částečně plní, stránka ovšem nepůsobí profesionálně. Zákazník na první pohled pozná, že jde o provizorium a může nabýt pocitu, že je lepší nakoupit jinde.

Správně vytvořená multijazyčná stránka má vlastní koncovku pro každou verzi stránky. Chcete stránku ve francouzštině? Budete ji mít v odpovídajícím jazyce, se správnou koncovkou a se site mapou, která bude spolupracovat jak s Googlem, tak i ve Francii oblíbeným vyhledávačem Viola. Jednoduše, zákazník nebude na pochybách, že podnikáte přímo v dané zemi a bez obav u vás dokončí nákup.

SEO a marketing

Jak už jsme nakousli, ne všude je Google vyhledávačem číslo jedna. Proto je skvělé mít webovou prezentaci přizpůsobenou danému jazyku a mít díky tomu lepší pozici jak v Google Search Engine, tak i v jiných populárních vyhledávačích. Pro představu, v Číně je to Baidu a v Rusku Yandex. I Google vás za vícejazyčný obsah přidá body navíc. Obzvlášť pokud se zaměříte i na obsahový marketing, který podpoří zalistování vaší stránky ve vyšších pozicích vyhledávání, ale i přiblíží váš produkt klientům.

 

Důvěryhodnost značky

Stránka postavená pro konkrétní zemi vám značně zvýší důvěryhodnost značky. Kromě toho ukážete i váš zájem o zákazníka a jeho pohodlí při online nakupování. Dobrý dojem podpoříte, pokud stránku propojíte s recenzemi. Nemáte žádné v potřebném jazyce? Nebojte se použít ty české a přeložit je do jiného jazyka. Podívejte se, jak jsme to vyřešili pro našeho klienta Reclar.

Dobrý dojem z e-shopu navodí i rychlá komunikace se zákazníkem. Proto na stránky svým klientům nasazujeme Messenger propojený s Facebookem. Díky tomu můžete odpovídat na otázky během chvilky, ať už přes počítač nebo skrze aplikaci v telefonu.

 

Myslete globálně

Prodáváte produkt, jež je zaměřený na úzkou cílovou skupinu? Nelimitujte se českým trhem. Myslete globálně a oslovte široké publikum. Se správnou architekturou webu si nemusíte dělat starost ani s nastavováním cen pro zahraniční mutace, e-shop pro vás postavíme v multiměnové verzi a implementujeme na něj platební brány, které budou spolupracovat s platebními kartami v Americe i Japonsku.

 

Nevíte, zda je vícejazyčný web to správné řešení pro vás? Ozvěte se nám na info@wpdistro.cz a společně se na to podíváme.

 

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napište nám

ihned se ozveme

Chcete dostávat novinky ze světa WordPressu, webu a marketingu?

Napište nám

ihned se ozveme