Co je to progresivní webová aplikace?
Vzhled a chování PWA
– vypadají a chovají se jako běžné webové stránky, ale mají některé funkce mobilní aplikace.
PWA, musí být:
Rychlá – Načítání by mělo trvat méně než tři sekundy.
Spolehlivá – Měla by se rychle načítat i za špatných síťových podmínek.
Zapojující uživatele – Měla by uživatele ponořit do zážitku.
Responzivní – Musí fungovat napříč zařízeními různých tvarů a velikostí.
Chcete-li přidat funkce PWA, nemusíte znovu programovat celý svůj web.
V závislosti na vašem webu existují různé způsoby, jak navrhnout PWA. Pokud máte web postavený na WordPress, můžete si oddechnout. Díky spoustě zdrojů, nástrojů a pluginů je docela jednoduché převést váš WordPress web na PWA. V tomto článku se dozvíte, jak to udělat ručně a které doplňky tento proces ještě více zjednodušují.
Výhody PWA
Je snadné strávit spoustu času zvažováním výhod a nevýhod budování nativní aplikace oproti PWA. Každá situace v podnikání je jedinečná, takže pouze vy víte, která cesta je pro vás ta správná.
Zde jsou zvýrazněné další výhody PWA pro váš web.
– PWA běží přímo v mobilním prohlížeči.
– Nepodléhají procesu kontroly a schvalování App Store.
– Svou PWA můžete spustit a aktualizovat podle svých podmínek bez vnějších vlivů.
– Uživatelé mají přístup k vašemu webu na různých platformách.
– PWA funguje na všech typech zařízení.
– Uživatelé šetří svá data a využití dat tím, že nebudou muset nic stahovat. Asi všichni víte, že pokud se váš web načítá déle než 3 sekundy, pravděpodobně ztrácíte téměř polovinu návštěvníků.
S progresivní webovou aplikací se nemusíte starat o rychlost načítání a problémy s připojením, které odrazují návštěvníky, protože mohou ukládat obsah tehdy, když je online a lze k němu přistupovat v době, kdy jste offline. Podle Google mají PWA s UI / UX, které napodobují nativní aplikace vyšší konverze a zapojení uživatelů ve srovnání se standardními weby optimalizovanými pro mobilní zařízení.
Čtyřnásobný nárůst stráveného času na PWA aplikaci oproti klasickému mobilnímu webu
Když BookMyShow, největší indická firma na prodej lístků, vytvořila PWA, zvýšila se jejich mobilní konverze o více jak 80%. Jejich cílem u PWA bylo optimalizovat aplikaci tak, aby se uživatelé mohli odhlásit za méně než 30 sekund. Jejich rychlost načítání stránek a snadno ovladatelné uživatelské rozhraní je to, co nakonec vedlo k nárůstu konverzí.
S PWA
Vyzváním návštěvníků k přidání PWA zástupce na mobilní zařízení online tržiště dokázalo zvýšit zapojení uživatelů o 250%. Tento krok také vedl k 80% poklesu míry okamžitého opuštění a zvýšení míry prokliku o 146%.
A takové PWA si můžete na WordPressu udělat sami, a nebo nás kontaktujte a my Vám s PWA pomůžeme. Každopádně nemusíte nic programovat. 🙂