#3 Proč mít microsite, ideálně na WordPress systému?

Máme za sebou 2 newslettery na marketing na webu (postování na sociálnní sítě a fce pop up okna a upsell). Tentokráte Vám chci napsat, jak jsou důležité microsite.

Co to je? Naprosto přesně zaměřená stránka. Čili když jste obchod prodávající sportovní oděvy mnoha značek a zrovna chcete např. vyprodat. Nebo máte ve strategii, že je dobré prodávat Nike boty, tak vytvoříte long tail doménu – leniakcebotynikeseslevou.cz (mnoho klíčových slov a velká pravděpodobnost volné domény)

Proč na WordPressu? – protože je tvorba webu rychlejší a můžete si stránku sami editovat. Některé firmy si stránky i sami vytváří. My jsme například takto vytvářeli pro společnost Premier Clinic novaprsa.cz 

Celý web koncipujete v podstatě jako leták, co chodí do schránky z Lidlu s obrovským buttonem koupit zde. – Ten může, ale nemusí přesměrovávat na Váš hlavní shop, kde se rovnou přidá do košíku.

Proč ho mít?

1. velmi pozitivní je vliv na SEO

2. lepší obsah a více do detailu, což zákazníci ocení

3. velmi potřebné zpětné odkazy

4. lepší zacílení na zákazníky (PPC reklama, social..)

5. investice se vrátí

Chcete vlastní microsite, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také:   Překlad webu umělou inteligencí a nebo lidsky?

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napište nám

ihned se ozveme

Chcete dostávat novinky ze světa WordPressu, webu a marketingu?

Napište nám

ihned se ozveme