Máme za sebou 2 newslettery na marketing na webu (postování na sociálnní sítě a fce pop up okna a upsell). Tentokráte Vám chci napsat, jak jsou důležité microsite.
Co to je? Naprosto přesně zaměřená stránka. Čili když jste obchod prodávající sportovní oděvy mnoha značek a zrovna chcete např. vyprodat. Nebo máte ve strategii, že je dobré prodávat Nike boty, tak vytvoříte long tail doménu – leniakcebotynikeseslevou.cz (mnoho klíčových slov a velká pravděpodobnost volné domény)
Proč na WordPressu? – protože je tvorba webu rychlejší a můžete si stránku sami editovat. Některé firmy si stránky i sami vytváří. My jsme například takto vytvářeli pro společnost Premier Clinic novaprsa.cz
Celý web koncipujete v podstatě jako leták, co chodí do schránky z Lidlu s obrovským buttonem koupit zde. – Ten může, ale nemusí přesměrovávat na Váš hlavní shop, kde se rovnou přidá do košíku.
Proč ho mít?
1. velmi pozitivní je vliv na SEO
2. lepší obsah a více do detailu, což zákazníci ocení
3. velmi potřebné zpětné odkazy
4. lepší zacílení na zákazníky (PPC reklama, social..)
5. investice se vrátí
Chcete vlastní microsite, neváhejte nás kontaktovat.