#8 každý zákazník má svou cenu – WordPress

Tentokráte přicházíme s osmým newsletterem (krátkou novinkou) na téma „každý zákazník má svou cenu“.

 

Jak jsme již několikrát psali, tak WordPress je největší systém na světě a proto pro něj není problém ani funkcionalita, kde každý zákazník má svou cenu. Velmi často se tato funcionalita využívá u velkoobchodních zákazníků, kde každý VO zákazník je v různé  skupině a tedy mu odpovídá i jiná cena.

 

Jak to máme udělané např. u jednoho našeho klienta:

Data se přenášejí z účetního a skladového systému Duel, do kterého se následně propisují objednávky. V Duelu má každý zákazník buď individuální slevu nebo je produkt v kategorii a na tuto kategorii je uplatněna sleva. Nebo má produkt finální definitivní slevu, která přebíjí vše ostatní.
 
Zákazník dostává pro něj nejvýhodnější cenu. Kromě té finální ceny, která přebíjí vše.

Nejen tuto funkcionalitu, ale samozřejmě na další se můžete informovat u nás www.wpdistro.cz

Čtěte také:   Barvy na webu a podprahové vnímání - proč a jak jsou důležité?

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napište nám

ihned se ozveme

Chcete dostávat novinky ze světa WordPressu, webu a marketingu?

Napište nám

ihned se ozveme