#2 Jak technicky na webu řešit slevy a upsell – eshop WordPress

Minule jsem Vám psala, jak postovat efektivně na sociální sítě a tentokráte Vám připomenu, že je před Vánocemi a tedy je dobré začít lákat zákazníky např. na slevy, výhodné nákupy či udělat na webu upsell.

1. Ideální je, když pro naprosto nové klienty na webu uděláte pop up okno a s informací o slevě, kterou dostanou po zadání emailu. Tím je přesvědčíte o uskutečnění prvního nákupu u Vás a Vy tím získáte e-mail s možností dalšího kontaktování.

Né nadarmo se říká, že zíkat nového zákazníka stojí 8x víc než nákup stávajícího.

2. upsell – představte si, že už máte nakoupeno a procházíte košíkem a najednou na Vás vyskočí sleva na nějaký super výrobek. Pro zákazníka to může být pár korun a pro Vás zvýšení obratu.

A to vše můžete technologicky mít u nás!

WordPress je největší webový systém na eshop, weby a systémy.

Čtěte také:   Barvy na webu a podprahové vnímání - proč a jak jsou důležité?

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napište nám

ihned se ozveme

Chcete dostávat novinky ze světa WordPressu, webu a marketingu?

Napište nám

ihned se ozveme