Minule jsem Vám psala, jak postovat efektivně na sociální sítě a tentokráte Vám připomenu, že je před Vánocemi a tedy je dobré začít lákat zákazníky např. na slevy, výhodné nákupy či udělat na webu upsell.
1. Ideální je, když pro naprosto nové klienty na webu uděláte pop up okno a s informací o slevě, kterou dostanou po zadání emailu. Tím je přesvědčíte o uskutečnění prvního nákupu u Vás a Vy tím získáte e-mail s možností dalšího kontaktování.
Né nadarmo se říká, že zíkat nového zákazníka stojí 8x víc než nákup stávajícího.
2. upsell – představte si, že už máte nakoupeno a procházíte košíkem a najednou na Vás vyskočí sleva na nějaký super výrobek. Pro zákazníka to může být pár korun a pro Vás zvýšení obratu.
A to vše můžete technologicky mít u nás!