1 člověk řekl, že nesnáší pop-up okna a 10 lidí mu to lajklo aneb proč doporučujeme pop-up okno

Pokud máte web a nebo eshop a přivádíte na něj potenciální zákazníky jak formou PPC reklamy, affiliate, či přes sociální sítě a dalšími možnými kanály, tak vašim velmi důležitým cílem by mělo být tyto zákazníky na webu udržet či získat na ně kontakt. Budeme vám postupně přinášet různé nástroje, které Vám pomohou udržet zákazníky a tím snížit vaše náklady na marketing.

 

Velmi důležitým bodem je webový marketing.

Co je to webový marketing?

Je to soubor různých nástrojů, který vám pomůže nejen udržet zákazníka na webu, ale třeba jej i odanonymizovat.

Pop up okna

Jasně, je to známé a pousta lidí tvrdí, že je obtěžují. Ano, to u spousty lidí tak být může. Ale dříve než začnete vypínat pop up okno, protože vám někdo na sociální síti okomentoval, že ho obtěžuje a ještě mu to 10 lidí lajklo, tak se podívejte na statistiky.

https://sumo.com/stories/pop-up-statistics

Abych data dlouho neopisovala, tak vám je shrnu. Přes 3% lidí vám pop up okno vyplní. Tento poměr lze u jednotlivých webů ještě zvýšit a to dobrým marketingem (čili se můžeme dostat i na 7-9% i více).

Nejlepší prodejní nástroj je stále e-mail. A tak si spočítejte kolik dáváte do marketingu, který Vám přivádí klienty => kolik lidí přivede tento marketing na váš web => spočítejte si z toho min. 3% a pak si vemte, že správným marketingem můžete toto číslo ještě zvýšit.

Jak se tedy rozhodnete?

My pop-up okno doporučujeme!

 

 


13 pravidel, jak udělat správně POP UP

  1. Zajistěte, aby sdělení, které na návštěvníka stránky vyskočí, bylo relevantní. Nepoužívejte stejné pop-up pro celý web.
  2. Nastavte jej tak, aby se zobrazovalo po více jak 30 sekundách. Zákazník se musí na stránce nejdříve zorientovat, než po něm začnete něco chtít.
  3. Používejte krátké a silné sdělení. Sdělte výhody, které tím zákazníkovi přinesete.
  4. Pokud tam chcete mít formulář, tak jej omezte na max. 4 pole. Chcete mít vše bezproblémové a hlavně, aby se uživatel necítil zastrašen.
  5. Vytvořte lákavou nabídku. Pokud chcete, aby pro vás někdo něco udělal, tak musíte něco zajímavého udělat vy pro něj.
  6. Usnadněte zavírání okna. Zákazník by neměl dlouho hledat, kde se okno zavírá.
Čtěte také:   #6 Integrovaný chat z facebooku ve WordPress

 

7. Design udělejte podobný ve stylu vašeho webu. Vše musí vypadat autenticky.

8. Vyzkoušejte různé druhy vyskakovacích oken. A použijte takový pop up, který narušuje uživatelský zážitek nejméně.

9. Zúžte vyskakovací okno pro mobilní zařízení. Pokud nelze zmenšit,nepoužívejte jej.

10. Pokud vám zákazník dá e-mail, tak jej informujte o nezapomeňte na dvojí potvrzení. Vše ideálně tak, aby to zákazníka co nejméně obtěžovalo.

11. Zařiďte, aby se okno nezavřelo, ale srolovalo dolů na lištu. Je možné, že po čase se zákazník rozhodne opravdu e-mail dát.

12. Použijte kvalitní vizuál. Moc druhých možností nemáte a je dobré, aby si Vás zapamatovali.

13. Sledujte vaše výsledky. Kontrolujte konverze. Zjišťujte, kolik lidí opustí stránky, když na vyskočí pop up. Kolik lidí vyplní pop up a jak se zákazníci na webu chovají.

 

K čemu využít pop up okna

1. Ke sbírání e-mailů, což je popsané výše.

2. Up-sell – čili k navýšení obratu – např. v košíku můžete nabídnout ve slevě další produkt, čímž máte možnost zvýšit obrat u daného nákupu.

3. Cross-sell – opětovně to lze také využít formou pop up okna a na eshopu Vám k nákupu robota vyskoší ještě vhodné baterie.

4. Různé informování např. máme zavřeno v době covid, doručujeme před Vánocemi do data….., produkt je vhodný pro zákazníky od 18 let apod.

5. U některých eshopů se pop up okno používá pro zrychlený nákup – pro některé zákazník velmi pohodlné.

Sdílejte, ať je nás víc!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin